۰

Aleyna Tilki & Emrah Karaduman-Yalnız Çiçek 2018

Aleyna Tilki & Emrah Karaduman-Yalnız Çiçek 2018

دانلود آهنگ Yalnız Çiçek از Aleyna Tilki و Emrah Karaduman


Aleyna Tilki & Emrah Karaduman Yalnız Çiçek Şarkı Sözü
متن و ترجمه آهنگ یالنیز چیچک از آلینا تیلکی و امراه کارا دومان

 

O derin uçurumlarda açan
در درون آن پرتگاه های عمیق باز شده
Dikeni zehirli yalnız çiçek
گل تنهایی با خارهای زهر آلود
Suç olur muydu seni bir kez koklayıp ölmek
آیا گناه میشد اگر یک بار میبوییدمت و میمردم
Fırtına olsam kırsam dikenini
اگر طوفان باشم خارهایت را میشکنم
Yüreğimle dokunsam çiçeğine
و با دلم گلهایت را لمس میکنم
Bu inat bu dik bakış neden gözlerime
این غرور و این نگاه های سربالا چیست در چشمان من
Kendini bırak bırak artık benim cennetime
خودتو ول کن درون بهشت من
Ayrı iklimsin ne çare
فصل متفاوتی هستی چاره چیه؟
Ben sana vurgun biçare
من عاشقتم بیچاره
Sarardım soldum hasretinle
زرد شدم پژمردم از حسرتت
Ayrı iklimsin apayrı
فصل متفاوتی هستی خیلی متفاوت
Sert soğuklar mağrur sevdalı
از دست سردی سخت و غرور عشق
Kavrulup yanarım be niye
دارم بدجور میسوزم چرا؟

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی