۶

Rafet El Roman ft Derya-Unuturum Elbet 2018

Rafet El Roman ft Derya-Unuturum Elbet 2018


دانلود آهنگ Unuturum Elbet از Rafet El Roman و Derya



DOWNLOAD


Rafet El Roman Unuturum Elbet Şarkı Sözleri

متن و ترجمه آهنگ اونوتوروم البت از رافت ال رومان


Denize ay vurmuş bana ne

نور ماه روی دریا افتاده به من چه؟

Gün doğmuş, çiçek açmış bana ne

خورشید طلوع کرده گل باز شده به من چه؟

Benim acım aşkımdan sana ne

درد من از عشقمه به تو چه؟

İstemiyorum gelme

نمیخوام نیا

Elini başkası tutmuş bana ne

دستت رو یکی دیگه گرفته به من چه؟

Gözlerine yabancı dalmış bana ne

یکی دیگه به چشمات خیره شده به من چه؟

Benim acım aşkımdan sana ne

درد من از عشقمه به تو چه؟

İstemiyorum gelme

نمیخوام نیا

Unuturum elbet

حتما فراموش میکنم

Geri döneceğimi zannet

برگشتمو تصور کن

Bende bittin artık sen

تو دیگه در من تموم شدی

Hesabını tanrıya ver

حسابتو به خدا پس بده

Bilmiyorum sensiz geçen bu Kaçıncı günüm

نمیدونم این چندمین روزیه که بدون تو میگذرونم

Hep seni sevmiştim ben oysa, göremedin

من همیشه دوست داشتم ولی تو نتونستی ببینی

Haklı haksız kim artık şimdi, önemli değil

دیگه مهم نیست کی حق داره کی ناحق

Gece gündüz adını andım, duyamadın

شب و روز اسمتو صدا زدم ولی نتونستی بشنوی

Gözlerin kör, dilin söylemez oldu

چشمات کور و زبونتم لال شد

Bu sevgimi hak etmedin

لیاقت این عشقمو نداشتی


نحوه ی گویش متن اصلی با خط فارسی


دنیزه آی وورموش بانا نه

گون دوغموش چیچک آچمیش بانا نه

بنیم آجیم آشکیمدان سانا نه

ایستمیوروم گلمه

الینی باشکاسی توتموش بانا نه

گوزلرینه یابانجی دالمیش بانا نه

بنیم آجیم آشکیمدان سانا نه

ایستمیوروم گلمه

اونوتوروم البت

گری دونجییمی زاننت

بنده بیتتین آرتیک سن

حسابینی تانریا ور

بیلمیوروم سنسیز گچن بو کاچینجی گونوم

هپ سنی سومیشتیم بن اویسا گورمدین

حاکلی حاکسیز کیم آرتیک شیمدی اونملی دییل

گجه گوندوز آدینی آندیم دویامادین

گوزلرین کور دیلین سویلمز اولدو

بو سوگیمی حاک اتمدین




Rafet El Roman Unuturum Elbet Rafet El Roman Unuturum Elbet mp3 indir Rafet El Roman Unuturum Elbet Şarkı Sözleri Rafet El Roman ft Derya Unuturum Elbet Rafet El Roman ft Derya Unuturum Elbet mp3 download Rafet El Roman ft Derya Unuturum Elbet mp3 indir Rafet El Roman ft Derya Unuturum Elbet mp3 yukle بیوگرافی Rafet El Roman بیوگرافی رافت ال رومان دانلود آهنگ Rafet El Roman Unuturum Elbet دانلود آهنگ Unuturum Elbet از Rafet El Roman و Derya دانلود آهنگ اونوتوروم البت از رافت ال رومان و دریا دانلود آهنگ های Rafet El Roman دانلود آهنگ های رافت ال رومان رافت ال رومان رافت ال رومان اونوتوروم البت فول آلبوم Rafet El Roman فول آلبوم رافت ال رومان متن و ترجمه آهنگ Unuturum Elbet از Rafet El Roman و Derya متن و ترجمه آهنگ اونوتوروم البت از رافت ال رومان و دریا

نظرات (۶)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی