۰

Tarkan-Yalnızlar Treni 2018

Tarkan-Yalnızlar Treni 2018
دانلود آهنگ Yalnızlar Treni از Tarkan


DOWNLOAD


Tarkan Yalnızlar Treni Şarkı Sözü
متن و ترجمه آهنگ یالنیزلار ترنی از تارکان

 

Nöbetçi sevgilin olamam doğrusu
راستش من نمیتونم تو صف عشقت وایسم
İkimize bir dünya yetmiyor mu
مگه یه دنیا واسه ما کافی نیست
Ben kendime ait sen kendine buyruk
من متعلق به خودمم اما تو با خودت رودربایستی داری
Üç yanlışdan bir doğru gitmiyor mu
؟ از هر سه تا اشتباه مگه یکیش درست نیست
Bu yalnızlar treni ne bitmeyen senfoni
این قطار تنهایی عجب سمفونی تمام نشدنی هست
Git ama git unut beni beni beni
برو اما برو فراموش کن منو منو منو
Benim için kolay unuturum gider
برای من آسونه فراموش میکنم میره
Kalbim affetmez seni
 اما قلبم تورو نمی بخشه
Ammaaan bırak imkansız olsun
ای امان بذار همینطور غیرممکن بمونه
İnceldiği yerden kopsun
از همونجایی که اذیتش میکنه جدا بشه
Ne senin yüzün güldü ne içime sindi
نه روی تو خندان شد و نه به درون من نفوذ کرد
Olmayınca olmuyor
وقتی قرار نیست بشه ، نمیشه
Payıma yalnızlık düştü kader hep beni çizdi
سهم من تنهایی شد و تقدیر همیشه منو خط زد
Gülmedi mi gülmüyor
نخندید؟ پس نخواهد خندید



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی