۰

Buray-Sen Sevda mısın

Buray-Sen Sevda mısın

دانلود آهنگ Sen Sevda mısın از Buray

DOWNLOAD



Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri

متن و ترجمه آهنگ سن سودامیسین از بورای


Umut yok, bir ışık yok gözlerinde
امیدی نیست، چشم هات برق نمی زنه
(در چشم هات نور امیدی نیست)
Ben hala bekleyenim olsun 
من هنوز هم منتظرم، اشکالی نداره
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde 
دست هات شور و هیجان نداره، گرمی نداره
Ben yanarım aşkın sağ olsun 
من می سوزم، به سلامتی عشقت
Sen kapımı çalan sızım gir içeri 
تو دردمی که درم را می زنه، بیا تو
Her zaman başımın üstünde senin yerin 
همیشه تو دلم جا داری و برام عزیزی
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan 
زبانم بند میاد اگر کلمات به فکرم نمی رسه
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin 
مهمان زیبای من تو همیشه خوش آمدی
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan 
تو عشقی؟ یا یک خیال و توهم (حرف ساختگی، دروغ)
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan 
درد و گرفتاری بزرگم شدی و مرا اسیر غم و غصه کردی
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde
انگار یک تیکه از زندگی در وجودت هست که زندگی نکرده ای
Benim İçimde ukde Kalan 
که در دلم عقده مونده
Biriktirdiğim aşkları hiçe sayan 
کسی که به عشق هایی که انباشته ام اهمیتی نمی ده

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی