۰

Mustafa Ceceli-Gül Rengi 2014

Mustafa Ceceli-Gül Rengi 2014

دانلود آهنگ Gül Rengi از Mustafa Ceceli

ِDOWNLOAD


Mustafa Ceceli Gül Rengi Şarkı Sözleri

متن و ترجمه ی آهنگ گول رنگی از مصطفی ججلی

 

Havasından Suyundan Aşk Damlayan Yarim Var Gül Renginde

یه یاری به رنگ گل دارم که از آب و هوای بدنش عشق میباره

 

Dünyaları verseler Kar Etmez

اگه تمام دنیا رو هم به من بدن برام سودی نداره

 

Olmaz Ki Sen Denginde

چون چیزی اندازه تو نمیشه


Havasından Suyundan Aşk Damlayan Yarim Var Gül Renginde

یه یاری به رنگ گل دارم که از آب و هوای بدنش عشق میباره


Dünyaları versler Kar Etmez

اگه تمام دنیا رو هم به من بدن برام سودی نداره


Olmaz Ki Sen Denginde

چون چیزی اندازه تو نمیشه


Aşkıdır ruhumda yankılanan Duyduğum her seste

با هر بار شنیدن صداش عشقش تو روحم انعکاس پیدا میکنه


O Can Ki Sevdası Sonsuzumdur

اون جانی است که عشقش برای من بی نهایته 


Aldığım Her Nefeste

با هر نفسی که میکشم


Son Aşkım ilk Yarim Can Bildiğim

عشق آخرم و یار اولم هستی، جان منی

Vefalı Sevdiğimsin

عشق وفادار من هستی


Derdimi derdinle böldüğümde

Ömrümü Verdiğimsin

کسی هستی که وقتی دردامون رو باهم نصف میکنیم عمرمو بهت میدم

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی