۱

Alişan-Biliyorum Dönmeyecek 2018

Alişan-Biliyorum Dönmeyecek 2018

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

Yüklemek İçin Devam Edin

DOWNLOAD


Alişan Biliyorum Dönmeyecek Şarkı Sözü
متن و ترجمه آهنگ بیلیوروم دونمیجک از آلیشان

 

Biliyorum hata bende
Senden özür bile dilemedim
Geç olsa da açıldı gözlerim sana
Seviyorum diyemedim
Biliyorum gidiyorsun bir daha dönmeyecek
Görüyorum yeniden beni sevmeyecek
Belki de gittiği yerden geri dönmeyecek
Geri gel gör sonumu dindir acımı
Biliyorum hata bende
Senden özür bile dilemedim
Geç olsa da açıldı gözlerim sana
Seviyorum diyemedim
Biliyorum gidiyorsun bir daha dönmeyecek
Görüyorum yeniden beni sevmeyecek
Belki de gittiği yerden geri dönmeyecek
Geri gel gör sonumu dindir acımı

نظرات (۱)

  1. سلام

    من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم

    با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه

    ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی