۰

Aylin Coşkun & Hande Yener-Manzara 2018

Aylin Coşkun & Hande Yener-Manzara 2018
دانلود آهنگ Manzara از Aylin Coşkun و Hande Yener


DOWNLOAD


Aylin Coşkun feat Hande Yener Manzara Şarkı Sözü
متن آهنگ مانظارا از آیلین جوشکون و هانده ینر

 

Bu mu aşkın sen yorumu, bozuk “y” kromozomu
Söylüyorum yüzüne, yapmam dedikodunu
Valla bana bir şey olmaz, dünya ip ben cambaz
Dengem hiç bozulmaz, öyle de kalsın
Yazarım ben kitabını da, vermiyorum sana renk
İlk kez sevdaya, gelmedi kalbim denk
Valla bana bir şey olmaz, sen kurnaz ben cambaz
Ama bu kalp uslanmaz, öyle de kalsın
Burdan manzara farklı
Sen suçlu ben haklı
Tam giderken, geri döndün
Resmi anca, şimdi gördün

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی