۱

Günel-Kırık Vazo 2018

Günel-Kırık Vazo 2018
دانلود آهنگ Kırık Vazo از Günel


DOWNLOAD


Günel Kırık Vazo Şarkı Sözü
متن آهنگ کیریک وازو از گونل

 

Çağırmasın sevdan beni 
Yıktın bütün köprüleri
Geri dönemem artık, ne çok sevmiştim yazık 
Aşk benim yaralı, karalı yanım artık 
Geri dönemem artık, ne çok sevmiştim yazık 
Aşk benim yaralı, karalı yanım artık
Kırık bir vazo gibiyim darmadağın yüreğim 
Parçalardan yeniden bir kalp yaratamam ki 
Ben şimdi hangi yalana aşkı kurban edeyim 
İhanetin yükünü asla kaldıramam ki
Çağırmasın sevdan beni 
Yıktın bütün köprüleri 
Geri dönemem artık, ne çok sevmiştim yazık 
Aşk benim yaralı, karalı yanım artık
Kırık bir vazo gibiyim darmadağın yüreğim 
Parçalardan yeniden bir kalp yaratamam ki 
Ben şimdi hangi yalana aşkı kurban edeyim 
İhanetin yükünü asla kaldıramam ki

نظرات (۱)

  1. گلدان شکسته عشقت منو صدا نزنه همه پلهای پشت سرمو ویران کردی دیگه نمیتونم به عقب برگردم چقدر عشق ورزیده بودم افسوس عشق دیگه طرف سیاه و زخمی منه دیگه نمیتونم به عقب برگردم چقدر عشق ورزیده بودم افسوس عشق دیگه طرف سیاه و زخمی منه مانند یک گلدان شکسته ام دل آشفته ی من ازتکه ها و پاره ها دوباره نمیتونم ی قلب درست کنم که من اکنون عشق رو قربانی کدوم دروغ کنم بار خیانت رو اصلا نمیتونم به دوش بکشم عشقت منو صدا نزنه همه پلهای پشت سرمو ویران کردی دیگه نمیتونم به عقب برگردم چقدر عشق ورزیده بودم افسوس عشق دیگه طرف سیاه و زخمی منه مانند یک گلدان شکسته ام دل آشفته ی من ازتکه ها و پاره ها دوباره نمیتونم ی قلب درست کنم که من اکنون عشق رو قربانی کدوم دروغ کنم بار خیانت رو اصلا نمیتونم به دوش بکشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی