۰

Derya Uluğ-Nabız 180 2017

Derya Uluğ-Nabız 180 2017


دانلود آهنگ Nabız 180 از Derya Uluğ


DOWNLOAD


Derya Uluğ Nabız 180 Şarkı Sözü
متن و ترجمه آهنگ نابیض 180 از دریا اولوع

Yüreğimde bir acı
تو دلم یه درد 
Geldi geçmiyor neden
اومده و نمیدونم چرا نمیره
Kalbimde bir migren
میگرنی در قلبم
Hiç bir şey kesmiyor neden?
هیچ چی قطعش نمیکنه چرا؟
Eller nasıl da mutlu
مردمم چقد شاد هستن 
Ya da ne güzel rol yapıyor
یا هم چقد قشنگ نقش بازی میکنن
Eskiden böyle miydim?
از قدیم من اینجوری بودم؟
Gören bile halime ağlıyor
هر کی میبینتم به حالم گریه میکنه 
Bir çarpıntı sürekli 
همواره یه تپش قلبی هست 
Nabız oldu 180
که ضربان نبضم رو 180 میکنه 
Gitti gidiyorum galiba
رفت منم دارم میرم شاید
Sebebide kalpten
علتشم این قلبه
Ölüyorum anlasana
دارم میمیرم اگه بفهمی
Daha da vurmasana
کاش دیگه بهم ضربه نزنی
Vicdanın sızlasa da 
کاش وجدانت یکم سرزنشت کنه
Geri dönsen mi bana
 و به سمتم برگردی؟

شیوه ی گویش متن اصلی با حروف فارسی

دریا اولوع نابیض 180

یورییمده بیر آجی
گلدی گچمیور ندن
کالبیمده بیر میگرن
هیچ بیر شی کسمیور ندن
اللر ناسیل دا موتلو
یا دا نه گوزل رول یاپیور
اسکی دن بویله میدی
گورن بیله حالیمه آغلیور
بیر چارپینتی سورکلی نابیض اولدو 180
گیتتی گیدیوروم گالیبا سببی ده کالپتن
اولویوروم آنلاسانا داها دا وورسا دا
ویجدانین سیزلاسا دا گری دونسن می بانا



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی