۰

Eypio-Vur Vur 2019

Eypio-Vur Vur 2019

دانلود آهنگ Vur Vur از Eypio


DOWNLOAD


Eypio Vur Vur lyric

متن و ترجمه ی آهنگ وور وور از ایپیو

baktım gördüm bozdular dengeleci
kızımda gördüm inan bütün pembeleci
ayakta dur sen, s*kerler bak terbeteci
yaktılar oğlum, siyah beyaz belgeleci

bağlayın kolumu, koklar ama sonuç yiyici
tezgahın her tarafı sorun
Ahmet abi hüzün, gel be iki gözüm
Tek kaleydi şişillerde nerde elde sonu

:Nakarat

Vur vur diyo bana bi tarafım
Bi tarafım da diyor be hadi dur dur
Bi tarafım cesur, bi tarafım da diyor bana
oğlum sus sus
Vicdanım sel gibi de durmuyor namussuz
Bize yandı oğlum yanarız

Hiç acı vermedi lan, bu kadar kan görmedi mi bu lan
Mutluluk yarım, acı bize tam
Nazım Hikmet dedi bize lan
Herkese tamam da bize mi haram
Kilo kilo millete bize mi gram
Onlara deri yok, bize mi iran
Benim yaptığım rap de başıma belam

Yürü yürü boşver satma devam
Yaz çiz babacım, varsa kelam
az pislenmedi çamura bulan
Anladı o da git gavura sunan

Baban da değil mi ki ananı bulan
hayat dediğin sana pusuyu kuran
İki dörtlükle de ha bu kafanı kıran
Ve de Rap dediğin sana tokadı vuran



• Eypio • Eypio Mahnilari • Eypio Sarkilari • Eypio Vur Vur mp3 dinle • Eypio Vur Vur mp3 download • Eypio Vur Vur mp3 indir • Eypio Vur Vur mp3 yukle • Eypio Vur Vur Şarkı Sözleri • ایپیو • ایپیو وور وور • بیوگرافی Eypio • بیوگرافی ایپیو • دانلود آهنگ Vur Vur از Eypio • دانلود آهنگ های Eypio • دانلود آهنگ های ایپیو • دانلود آهنگ وور وور از ایپیو • فول آلبوم Eypio • فول آلبوم ایپیو • متن و ترجمه آهنگ Vur Vur از Eypio • متن و ترجمه آهنگ وور وور از ایپیو

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی