۰

Bahadır Sağlam-Beni Vur (Akustik) 2019

Bahadır Sağlam-Beni Vur (Akustik) 2019

دانلود آهنگ Beni Vur از Bahadır Sağlam


DOWNLOAD


Bahadır Sağlam Beni Vur Şarkı Sözleri

متن و ترجمه ی آهنگ بنی وور از بهادر ساغلام

Yolumun üstü engerek
Bir garip akşamdayım
Sırtımı gözler tüfek
Ben senin sokağına
Ulaşamam dardayım
O mazlum gözlerine
Bakamam firardayım
Oysa ben bu gece yüreğim elimde
Sana bir sırrımı söyleyecektim
Şu mermi içimi delmeseydi eğer
Seni alıp götürecektim
Beni vur beni onlara verme
Külümü al uzak yollara savur
Dağılsın dağlara dağılsın bu sevdamız
Ama sen ağlama dur
Beni vur beni onlara verme
Külümü al uzak yollara savur
Dağılsın dağlara dağılsın bu öykümüz
Ama sen ağlama dur
Bir ince pusudayım
Bu gece zehir zemberek
Bir yolun sonundayım
Sessizce tükenerek
Ah senin ellerine
Uzanamam yerdeyim
O masum hayallere
Varamam ölmekteyim
Oysa ben bu gece yüreğim elimde
Sana bir sırrımı söyleyecektim
Şu mermi içimi delmeseydi eğer
Seni alıp götürecektim
Beni vur beni onlara verme
Külümü al uzak yollara savur
Dağılsın dağlara dağılsın bu sevdamız
Ama sen ağlama dur
Beni vur beni onlara verme
Külümü al uzak yollara savur
Dağılsın dağlara dağılsın bu öykümüz
Ama sen ağlama dur



• Bahadır Sağlam • Bahadır Sağlam Beni Vur mp3 dinle • Bahadır Sağlam Beni Vur mp3 download • Bahadır Sağlam Beni Vur mp3 indir • Bahadır Sağlam Beni Vur mp3 yukle • Bahadır Sağlam Beni Vur Şarkı Sözleri • Bahadır Sağlam Mahnilari • Bahadır Sağlam Sarkilari • بهادر ساغلام • بهادر ساغلام بنی وور • بیوگرافی Bahadır Sağlam • بیوگرافی بهادر ساغلام • دانلود آهنگ Beni Vur از Bahadır Sağlam • دانلود آهنگ بنی وور از بهادر ساغلام • دانلود آهنگ های Bahadır Sağlam • دانلود آهنگ های بهادر ساغلام • فول آلبوم Bahadır Sağlam • فول آلبوم بهادر ساغلام • متن و ترجمه آهنگ Beni Vur از Bahadır Sağlam • متن و ترجمه آهنگ بنی وور از بهادر ساغلام

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی